Serviciu clienți (L-V 9:00-17:00): 0748 202 071

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Cum intru in posesia produselor ?

Cum si cand platesc ?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate ?

Care este de garantie a produselor ?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie ?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara ?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata ?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez ?

Returnarea produselor. Cum procedez ?

Cum cumpar unul sau mai multe produse ?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie urmatoarele posibilitati:
  •  Selectatati marimea produsului dorit, adaugati produsul in cos folosind butonul "adauga in cos"  apoi  folositi  butonul  "plaseaza comanda"  si completati  campurile necesare.
  •  Trimiteti un e-mail la adresa shop@absolutoutdoor.ro
  •  Sunati la telefon 0748 202 071
Imediat ce comanda va fi preluata veti fi anuntat pe email. 

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obisnuita de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, daca produsul dorit de dumneavoastra se afla pe stoc.
  • Costul livrarii - in cazul coletelor cu o valoare mai mica de 300 RON sau - este de 25 RON primul kg plus 1.35 RON fiecare kilogram in plus, cost fara TVA.
  • Oferta  "transport gratuit" este valabila pentru localitatile in care Fan Courier are sediu. http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf
  • Pentru localitatiile in care  Fan Courier nu are sediu se percepe o taxa suplimentara / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier.
  • La aceste costuri se adauga, daca este cazul, cheltuielile de ramburs care sunt de 5 Ron fara TVA.

Sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:

  • fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
  • fie plata ramburs, cash in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
  • se poate opta și pentru plata cu cardul, urmând sa primiți pe email factura fiscala cu opțiune de plată online (prin MobilPay)

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

In momentul de fata nu exista posibilitatea de a achita produsele in rate.

Plata se poate face:

  • fie in avans, prin banca, in contul nostru, caz in care nu mai trebuie sa suportati cheltuielile de ramburs,
  • fie plata ramburs, cash in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.
  • se poate opta și pentru plata cu cardul, urmând sa primiți pe email factura fiscala cu opțiune de plată online (prin MobilPay)

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?

  • Fiecare produs comercializat de ABSOLUT OUTDOOR beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre certificatele de garantie emise la livrarea produselor si nici un membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre ABSOLUT OUTDOOR este cea oferita de catre producatorii produselor comercializate de catre ABSOLUT OUTDOOR.
  • Fiecare produs comercializat de ABSOLUT OUTDOOR beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
  • In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client persoana fizica poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
  • ABSOLUT OUTDOOR nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

  • Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedest a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:
  • produsul sa fi fost cumparat de la ABSOLUT OUTDOOR si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput, respectandu-se instructiunile producatorului din manualul de utilizare
  • pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie si produsul defect.
  • garantia isi pierde valabilitatea daca: produsul s-a defectat datorita expunerii la fenomene naturale, datorita incendiilor, accidentelor, neglijentei de utilizare, modificari sau adaptari necorespunzatoare. Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator, reparatii executate de catre persoane neautorizate.
  • certificatul de garantie nu este transmisibil
  • va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fi evaluat, reparat sau schimbat.

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

  • In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasi in e-mailul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.
  • sau sa ne transmiteti modificarile pe email   shop@absolutoutdoor.ro

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

  • In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?


Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
  • Marimea comandata nu se potriveste
  • Coletele prezinta deteriorari severe.
  • Produsele au fost livrate / facturat gresit.
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.
  • Produsele au marimi eronat comandate
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Clientul este obligat sa notifice ABSOLUT OUTDOOR intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor. In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare, potrivit art. 2, lit.a) din Legea 449/2003.
Clientului care a notificat ABSOLUT OUTDOOR, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la ABSOLUT OUTDOOR in maxim 14 zile lucratoare de la data expedierii notificarii, in caz contrar ABSOLUT OUTDOOR considerand cererea nefondata/invalida.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit.
In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
In cazul in care se returneaza un produs conform oricarei situatii prevazute, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cf. O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. ABSOLUT OUTDOOR isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima si costume de baie. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu
  • In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului.
  • In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • In cazul in care Clientul  a returnat un produs iar ABSOLUT OUTDOOR nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie in cazul lipsei conformitatii, situatie in care ABSOLUT OUTDOOR va suporta contravaloarea transportului.
Costurile de transport (inclusiv expediere initiala) sunt suportate de către client in urmatoarele situatii:
  • Produsul a fost comandat eronat
  • Marimea a fost comandata eronat
  • S-a razgandit in privinta marimii sau a modelului
Costurile de transport sunt suportate de catre ABSOLUT OUTDOOR in urmatoarele situatii:
  • Coletele prezinta deteriorari severe
  • Produsele au fost livrate / facturate gresit
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
 
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile
- desigilarea sau instalarea licențelor software;
 
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului. 
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Sus la intrebari